Наша комната


Я иностранный студент. Меня зовут
Нидаль. Вот мой друг. Его зовут Халед.
Он тоже иностранец.
Это наша комната. Слева стоят моя
кровать и моя тумбочка, а справа – его
кровать и его тумбочка. Вверху висит
деревянная полка. Там стоят разные
книги: словари и учебники. На стене
висит красивая картина.
Рядом стоит большой шкаф. Там
висят наши вещи. Посредине стоят стол и стулья. Тут лежат наши
тетради, ручки, карандаши. Вот окно. Тут наш магнитофон, ваза,
цветы, а рядом стоит маленький телевизор.
А это мой альбом. Там фото. На фото моя семья. Это моя
мама. Она очень хорошая и добрая. Её зовут Амина. А это мой
папа. Его зовут Мустафа. А это мои братья. Это мой младший брат
Али, а это мой старший брат Мухаммед.
Наша комната небольшая, но хорошая и удобная

Ես օտարերկրյա ուսանող եմ։ Իմ անունն է Նիդալ։ Ահա իմ ընկերը։ Նրա անունը Խալեդ։ Նա նույնպես օտարերկրյացի է։ Սա մեր սենյակն է։ Ձախ կողմը իմ մարճակալն ու իմ կամոդը, իսկ աչ կողմում նրա մարճակալը և նրա կամոդը։ Վերևից կախված է փայթե պահարանը։ Այնտեղ կան տարբեր գրքեր։ Բառարաներ և դասագրքերը։ Պատին կախված է սիրուն նկար։ կողքը մեծ զգեստապահարան։ Այնտեղ մեր իրերն են։ Մեշտեղը կան սեղան և աթոռ։ Այստեղ դրված են մեր տետրերը, գրիչները և մատիտները։ Ահա պատուհանը։ Այստեղ մեր ձայնագրիչն է, ծախկաման, ծաղիկները, իսկ կողքը փոքր հեռուստացույցը։ Իսկ սա իմ տետրակն է։ Այնտեղ նկար է։ Նկարում իմ ընտանիքն է։ Սա իմ մայրն է։ Նա շատ լավ ու բարի է։ Նրա անունը Ամինա է։ Իսկ սա իմ հայրն է։ Նրա անունը Մուստաֆ է։ Իսկ սրանք իմ եղբայրներն են։ Սա իմ փոքր ախպերն է Ալին։ Իսկ նա իմ մեծ եղբայրն է Մուխամեդը։ Մեր սենյակը մեծ չէ, բայց լավ և հարմարավետ է